RITM - F.A.Q.
Rider

FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je product eenvoudig in de winkelwagen door de daarvoor aangegeven knoppen. Vanaf de winkelwagen kun je je bestelling verder afronden.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Betalen

Heeft RITM een veilig betaalomgeving?

Ja, RITM maakt gebruik van de betaalomgeving van Pay.nl. De transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Een SSL-verbinding is te herkennen aan het groene slotje in adresbalk van je browser.

Wat is het rekeningnummer van RITM?

Ons rekeningnummer is NL73KNAB0258000937 Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt online bij ons betalen met iDEAL, Paypal en Creditcard.

Verzenden

Word mijn bestelling gratis bezorgd?

Ja, onze wielen worden gratis bij je thuis bezorgd.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij proberen alle bestellingen binnen 24 uur te verzenden.

Garantie

Zit er garantie op mijn wielen?

Ja, RITM geeft 2 jaar garantie op de wielen. Voor meer info check de voorwaarden op onze garantiepagina https://ritm.nl/garantie/

Heb ik ook Crash Replacement?

Wij bieden crash replacement aan. Hierbij geven we flinke korting op vervanging of reparatie. Neem contact op met support@ritm.nl voor meer info.